Työsuhdeopas 2.0: Automatisoi työsuhteen elinkaaren hallinta - Näin työsuhde hoidetaan vuonna 2022

Säästä aikaa ja rahaa minimoimalla manuaalinen työ kaikissa työsuhteen elinkaaren vaiheissa!

Opas sisältää seuraavat työsuhteen vaiheet ja miten ne voi hoitaa tehokkaammin:

  • Rekrytointi
  • Työsuhteen alku
  • Työsuhdetietojen käsittely
  • Työntekijän osallistaminen työsuhteen aikana
  • Työsuhteen päättyminen
  • Työsuhde 2.0 prosessin hoidat Mepco-järjestelmällä

Lataa alta maksuton opas ja ota ensimmäinen askel kohti nykyaikaista HR- ja palkkaprosessia!

Lataa ilmainen opas:

Jos alla oleva lomake ei näy, voit täyttää sen täällä. Tutustu tietosuojaselosteeseen täältä.

Henkilöstöjohdon opas työsuhteen elinkaaren hallintaan

Monen organisaation arjessa henkilöstöammattilaiset käyttävät aikansa sellaisiin asioihin, jotka oikeanlainen ja oikein käytetty järjestelmä voisi tehdä automaattisesti.

Hyvä järjestelmä ei yksin ratkaise haastetta, mutta se tekee henkilöstöhallinnon ja esimiesten työstä monin verroin helpompaa.

Tämä opas on tarkoitettu työkaluksi ja tietolähteeksi henkilöstöjohdolle ja liiketoimintajohdolle. Oppaan luettuasi tiedät…

  • mitä työsuhteen elinkaaren hallinta on
  • mikä on tietojärjestelmien rooli elinkaaren hallinnassa
  • miten oikeanlainen HRM-järjestelmä tuo tehokkuutta ja henkilöstötyytyväisyyttä.

Lataa ilmainen opas:

Jos alla oleva lomake ei näy, voit täyttää sen täällä. Tutustu tietosuojaselosteeseen täältä.

Henkilöstöjohtajan opas onnellisiin työsuhteisiin

HR-johtajan-pikaopas-onnellisiin-tyosuhteisiin

Miltä rekrytointi, työsuhteen perustaminen, työsuhde ja työsuhteen päättyminen näyttävät työntekijöille, esimiehille, johtajille sekä palkanlaskenta- ja HR-ammattilaisille?

Onko työn tekeminen heille jokaiselle sujuvaa ja onnellista?

Onnellinen työntekijä on myös tuottava työntekijä. Siksi työn kehittämistä kannattaa tarkastella ihmisten onnellisuuden näkökulmasta.

Lukemalla oppaan oivallat:

  • Mitkä ovat kunkin työsuhteen tyypilliset vaiheet
  • Miten hallinnolliset asiat vaikuttavat työtyytyväisyyteen
  • Miten sama prosessi koskettaa eri ihmisiä
  • Miltä toimiva työpaikan yhteistyö näyttää

Lataa ilmainen opas:

Jos alla oleva lomake ei näy, voit täyttää sen täällä. Tutustu tietosuojaselosteeseen täältä.

Case HR- ja palkkajärjestelmä: onnellisia asiakastarinoita

Yrityksen HR- ja palkkajärjestelmä hankinta herättää paljon kysymyksiä

  • Mitä hyötyä HRM-järjestelmästä on?
  • Miten valitaan oikea järjestelmä ja kumppani?
  • Miten tehdään onnistunut järjestelmän käyttönotto?
  • Miten onnistuvat HR- ja palkkajärjestelmä-integraatiot?
  • Mistä saamme käyttötukea ja apua järjestelmän jatkokehitykseen?

HRM case-tarinat sekä asiantuntijat vastaavat!

Kokosimme kirjaksi 10 asiakastarinaa, joissa HR- ja palkanlaskenta-ammattilaiset kertovat oman järjestelmähankkeensa vaiheista ja tuloksista. Mukana mm. R-kioski, Hankkija, Outotec ja Mehiläinen.

Lisäksi HRM-asiantuntijat antavat vinkkejä HRM-järjestelmän hankintaa suunnitteleville ja järjestelmän jatkokehityksestä kiinnostuneille.

Lataa ilmainen opas:

Jos alla oleva lomake ei näy, voit täyttää sen täällä. Tutustu tietosuojaselosteeseen täältä.

Kaikki kunnossa! Yksi prosessi palvelee sekä palkanlaskentaa että työvuorosuunnittelua

Minimoi virheet ja maksimoi ajankäytön tehokkuus – investoi yhteiseen prosessiin!

Kun työvuorosuunnittelu ja palkanlaskenta yhdistetään yhdeksi prosessiksi, on palkanlaskennalla aina käytössään ajantasainen tieto. Näin palkat maksetaan ajallaan ja oikein. Samalla moni manuaalinen työvaihe jää pois, mikä tehostaa tekemistä moninkertaisesti. 

Lukemalla oppaan saat vastaukset seuraaviin kysymyksiin:

  • Miksi työvuorosuunnittelu- ja palkanlaskentajärjestelmät kannattaa yhdistää yhdeksi prosessiksi?
  • Mikä on toimivan prosessin resepti?
  • Miten keventää prosessia järjestelmien avulla?
  • Mitkä ovat 5 askelta sujuvaan prosessiin?

Lataa ilmainen opas:

Jos alla oleva lomake ei näy, voit täyttää sen täällä. Tutustu tietosuojaselosteeseen täältä.

Paperinpyörittäjästä HR-asiantuntijaksi – Opas fiksumpaan palvelussuhteiden hallintaan digiaikana

Tämä opas on julkisen sektorin HR-asiantuntijan ensimmäinen askel kohti tehokkaampaa digitaalista henkilöstöhallintoa, tyytyväisempää työyhteisöä ja sujuvampaa työntekoa.

Oppaan avulla saat hyvän yleiskuvan seuraavista asioista:

  • HR:n prosessien tehostaminen ja digitalisoiminen
  • Rutiinitoimintojen automatisoiminen
  • HRM-järjestelmä asiantuntijatyön tukena
  • HRM-Järjestelmähankinnan johtaminen

Ota ensimmäinen askel kohti järkevämpää henkilöstöhallintoa ja tyytyväisempää työyhteisöä!

Lataa ilmainen opas:

Jos alla oleva lomake ei näy, voit täyttää sen täällä. Tutustu tietosuojaselosteeseen täältä.

Tilaa uutiskirje!

Uutiskirjeemme ilmestyy noin parin kuukauden välein ja sisältää mm.:

  • ajankohtaisia henkilöstö- ja palkkahallinnon sisältöjä
  • kiinnostavia asiakastarinoita
  • asiantuntijoiden blogeja
  • tulevia mielenkiintoisia tapahtumia
Maksuttoman uutiskirjeemme saat täyttämällä sähköpostiosoitteesi oheiseen kenttään. Voit myös peruuttaa tilauksen heti halutessasi.

Accountor HR Solutions Oy käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti ja voi olla yhteydessä sinuun esimerkiksi sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Tutustu tietosuojaselosteeseen.

Back to top